|
SILNIK ODPREZONY 1500 ZASILANY PALIWEM O LO 78, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z WALKIEM ROZRZADU W KADLUBIE, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY. |
TYP |
115.076/53 |
POJEMNO SC SKOKOWA |
1481cm` |
STOPIE N SPR EZANIA |
7,2 |
MOC MAKSYMALNA |
70 KM przy 5200obr/min. |
MAKS.MOMENT OBROTOWY |
106 Nm przy 3500obr/min. |
S REDNICA CYLINDRA |
77mm. |
SKOK T L OKA |
79,5mm. |
CH L ODZENIE |
Z obiegiem zamknietym wymuszonym przez pompe z termostatem i wentylatorem wlaczanym za pomoca sprzegla elektromagnetycznego. |
GAZNIK |
Dwugardzielowy,ze sterowaniem przepustnicy drugiego stopnia podcisnieniem lub mechanicznie. |
TYP GA Z NIKA |
34-DCHD-16 |
POMPA PALIWA |
Przeponowa, napedzana mimosrodem walu rozrzadu przez popychacz. |
FILTR POWIETRZA |
Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym |
SMAROWANIE |
Cisnieniowo-Rozbryzgowe |
POMPA OLEJU |
Zebata z zaworem przelewowym regulujacym cisnienie oleju, umieszczona w misce olejowej. |
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU |
0,42-0,66 MPa |
PREDKO SC MAKSYMALNA |
ok. 145km/h. |
UWAGI: To prawdziwy skarb, przypuszczam ze niejezdzi juz zaden fiat z ta jednostka napedowa. Ostatnio jednak dowiedzialem sie ze jednak takie owe cacka jeszcze pomykaja po naszych drogach. |
|
|
|
|