Strona Główna/SILNIK 1600
 
 
 
 
 

SILNIK 1600 ZASILANY PALIWEM O LO 94, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z DWOMA WALKAMI ROZRZADU W GLOWICY, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY, POCHODZACY Z FIAT-A 132.

TYP 132C.000
POJEMNO SC SKOKOWA 1585cm`
STOPIE N SPR EZANIA 9,0
MOC MAKSYMALNA 98 KM przy 6000obr/min.
MAKS.MOMENT OBROTOWY 132 Nm przy 4000obr/min.
S REDNICA CYLINDRA 84mm.
SKOK T L OKA 71,5mm.
CH L ODZENIE Zamkniety, o obiegu wymuszonym przez pompe odsrodkowa, termostat, chlodnica, zbiornik wyrównawczy, wentylator elektr. sterowany termowylacznikiem.
GAZNIK Gaznik opadowy dwuprzelotowy, urzadzenie rozruchowe automatyczne.
TYP GA Z NIKA 32 ADF 2/250
POMPA PALIWA Przeponowa, napedzana mechanicznie od walka posredniego.
FILTR POWIETRZA Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym
SMAROWANIE Pod cisnieniem
POMPA OLEJU Zebata, o zazebieniu zewnetrznym, napedzana od walka posredniego.
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU 0,29 - 0,49 MPa
PREDKO SC MAKSYMALNA ok. 180km/h.
UWAGI: W roku 1974 FSO wypuscilo krótka serie fiatów z silnikami 1600cm.Samochód posiadal     oznaczenie Monte Carlo.
 
     
 
 
 
     
 
 
 

 

 
       
 
 
 
       
   
Webmaster;Łukasz