|
|
SILNIK 1600 ZASILANY PALIWEM O LO 94, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z DWOMA WALKAMI ROZRZADU W GLOWICY, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY, POCHODZACY Z FIAT-A 132. |
TYP |
132C.000 |
POJEMNO SC SKOKOWA |
1585cm` |
STOPIE N SPR EZANIA |
9,0 |
MOC MAKSYMALNA |
98 KM przy 6000obr/min. |
MAKS.MOMENT OBROTOWY |
132 Nm przy 4000obr/min. |
S REDNICA CYLINDRA |
84mm. |
SKOK T L OKA |
71,5mm. |
CH L ODZENIE |
Zamkniety, o obiegu wymuszonym przez pompe odsrodkowa, termostat, chlodnica, zbiornik wyrównawczy, wentylator elektr. sterowany termowylacznikiem. |
GAZNIK |
Gaznik opadowy dwuprzelotowy, urzadzenie rozruchowe automatyczne. |
TYP GA Z NIKA |
32 ADF 2/250 |
POMPA PALIWA |
Przeponowa, napedzana mechanicznie od walka posredniego. |
FILTR POWIETRZA |
Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym |
SMAROWANIE |
Pod cisnieniem |
POMPA OLEJU |
Zebata, o zazebieniu zewnetrznym, napedzana od walka posredniego. |
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU |
0,29 - 0,49 MPa |
PREDKO SC MAKSYMALNA |
ok. 180km/h. |
UWAGI: W roku 1974 FSO wypuscilo krótka serie fiatów z silnikami 1600cm.Samochód posiadal oznaczenie Monte Carlo. |
|
|
|
|
|