|
|
SILNIK 1500 ZASILANY PALIWEM O LO 94, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z WALKIEM ROZRZADU W KADLUBIE, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY. |
TYP |
115C.076/52 |
POJEMNO SC SKOKOWA |
1481cm` |
STOPIE N SPR EZANIA |
9,0 |
MOC MAKSYMALNA |
75 KM przy 5400obr/min. |
MAKS.MOMENT OBROTOWY |
113 Nm przy 3800obr/min. |
S REDNICA CYLINDRA |
77mm. |
SKOK T L OKA |
79,5mm. |
CH L ODZENIE |
Z obiegiem zamknietym wymuszonym przez pompe z termostatem i wentylatorem wlaczanym za pomoca sprzegla elektromagnetycznego. |
GAZNIK |
Dwugardzielowy,ze sterowaniem przepustnicy drugiego stopnia podcisnieniem lub mechanicznie. |
TYP GA Z NIKA |
34-DCHD-16 |
POMPA PALIWA |
Przeponowa, napedzana mimosrodem walu rozrzadu przez popychacz. |
FILTR POWIETRZA |
Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym |
SMAROWANIE |
Cisnieniowo-Rozbryzgowe |
POMPA OLEJU |
Zebata z zaworem przelewowym regulujacym cisnienie oleju, umieszczona w misce olejowej. |
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU |
0,42-0,66 MPa |
PREDKO SC MAKSYMALNA |
ok. 150km/h. |
UWAGI: To silnik ze zwyklego "fiaciora" 1.5 produkcji krajowej, ogólnie dostepny juz od250zl!!! HE HE. Silnik ten lubi wysokie obroty (3000 - 6000 obr/min),podobno pali najmniej wlasnie w tym zakresie obrotów (tak mówi ksiazka). |
|
|
|
|
|