Strona Główna/SILNIK 1500
 
 
 
 
 

SILNIK 1500 ZASILANY PALIWEM O LO 94, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z WALKIEM ROZRZADU W KADLUBIE, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY.

TYP 115C.076/52
POJEMNO SC SKOKOWA 1481cm`
STOPIE N SPR EZANIA 9,0
MOC MAKSYMALNA 75 KM przy 5400obr/min.
MAKS.MOMENT OBROTOWY 113 Nm przy 3800obr/min.
S REDNICA CYLINDRA 77mm.
SKOK T L OKA 79,5mm.
CH L ODZENIE Z obiegiem zamknietym wymuszonym przez pompe z termostatem i wentylatorem wlaczanym za pomoca sprzegla elektromagnetycznego.
GAZNIK Dwugardzielowy,ze sterowaniem przepustnicy drugiego stopnia podcisnieniem lub mechanicznie.
TYP GA Z NIKA 34-DCHD-16
POMPA PALIWA Przeponowa, napedzana mimosrodem walu rozrzadu przez popychacz.
FILTR POWIETRZA Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym
SMAROWANIE Cisnieniowo-Rozbryzgowe
POMPA OLEJU Zebata z zaworem przelewowym regulujacym cisnienie oleju, umieszczona w misce olejowej.
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU 0,42-0,66 MPa
PREDKO SC MAKSYMALNA ok. 150km/h.
UWAGI: To silnik ze zwyklego "fiaciora" 1.5 produkcji krajowej, ogólnie dostepny juz od250zl!!! HE HE. Silnik ten lubi wysokie obroty (3000 - 6000 obr/min),podobno pali najmniej wlasnie w tym zakresie obrotów (tak mówi ksiazka).
 
     
 
 
 
     
 
 
     
       
 
 
     
   
Webmaster;Łukasz