Strona Główna/SILNIK 1300
 
 
 
 
 

SILNIK 1300 ZASILANY PALIWEM O LO 94, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z WALKIEM ROZRZADU W KADLUBIE, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY.

TYP 116.076/56
POJEMNO SC SKOKOWA 1295cm`
STOPIE N SPR EZANIA 9,0
MOC MAKSYMALNA 65 KM przy 5200obr/min.
MAKS.MOMENT OBROTOWY 93 Nm przy 4000obr/min.
S REDNICA CYLINDRA 72mm.
SKOK T L OKA 79,5mm.
CH L ODZENIE Z obiegiem zamknietym wymuszonym przez pompe z termostatem i wentylatorem stale wlaczonym.
GAZNIK Dwugardzielowy,ze sterowaniem przepustnicy drugiego stopnia podcisnieniem lub mechanicznie.
TYP GA Z NIKA 34-DCHD-17
POMPA PALIWA Przeponowa, napedzana mimosrodem walu rozrzadu przez popychacz.
FILTR POWIETRZA Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym
SMAROWANIE Cisnieniowo-Rozbryzgowe
POMPA OLEJU Zebata z zaworem przelewowym regulujacym cisnienie oleju, umieszczona w misce olejowej.
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU 0,42-0,66 MPa
PREDKO SC MAKSYMALNA ok. 140km/h.
UWAGI: Zadko ( czytaj bardzo zadko ) ale spotykany fiat 125p. Jest ich juz nie wieleale sa  jeszcze dostepne, w kwietniu 2000r widzialem owego na gieldzie za 6.500zl w idealnym
 
     
 
 
 
     
     
 
 
 
       
 
 
       
   
Webmaster;Łukasz