|
|
SILNIK 1300 ZASILANY PALIWEM O LO 94, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z WALKIEM ROZRZADU W KADLUBIE, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY. |
TYP |
116.076/56 |
POJEMNO SC SKOKOWA |
1295cm` |
STOPIE N SPR EZANIA |
9,0 |
MOC MAKSYMALNA |
65 KM przy 5200obr/min. |
MAKS.MOMENT OBROTOWY |
93 Nm przy 4000obr/min. |
S REDNICA CYLINDRA |
72mm. |
SKOK T L OKA |
79,5mm. |
CH L ODZENIE |
Z obiegiem zamknietym wymuszonym przez pompe z termostatem i wentylatorem stale wlaczonym. |
GAZNIK |
Dwugardzielowy,ze sterowaniem przepustnicy drugiego stopnia podcisnieniem lub mechanicznie. |
TYP GA Z NIKA |
34-DCHD-17 |
POMPA PALIWA |
Przeponowa, napedzana mimosrodem walu rozrzadu przez popychacz. |
FILTR POWIETRZA |
Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym |
SMAROWANIE |
Cisnieniowo-Rozbryzgowe |
POMPA OLEJU |
Zebata z zaworem przelewowym regulujacym cisnienie oleju, umieszczona w misce olejowej. |
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU |
0,42-0,66 MPa |
PREDKO SC MAKSYMALNA |
ok. 140km/h. |
UWAGI: Zadko ( czytaj bardzo zadko ) ale spotykany fiat 125p. Jest ich juz nie wieleale sa jeszcze dostepne, w kwietniu 2000r widzialem owego na gieldzie za 6.500zl w idealnym |
|
|
|
|
|