|
|
SILNIK WZMOCNIONY 1500 ZASILANY PALIWEM O LO 94, O ZAPLONIE ISKROWYM,CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZEDOWY, CHLODZONY CIECZA, Z WALKIEM ROZRZADU W KADLUBIE, UMIESZCZONY PODLUZNIE Z PRZODU, NAPEDZAJACY KOLA TYLNE, GÓRNOZAWOROWY. |
TYP |
115C.076/56 |
POJEMNO SC SKOKOWA |
1481cm` |
STOPIE N SPR EZANIA |
9,5 |
MOC MAKSYMALNA |
82 KM przy 5200obr/min. |
MAKS.MOMENT OBROTOWY |
119 Nm przy 4000obr/min. |
S REDNICA CYLINDRA |
77mm. |
SKOK T L OKA |
79,5mm. |
CH L ODZENIE |
Z obiegiem zamknietym wymuszonym przez pompe z termostatem i wentylatorem wlaczanym za pomoca sprzegla elektromagnetycznego. |
GAZNIK |
Dwugardzielowy,ze sterowaniem przepustnicy drugiego stopnia podcisnieniem lub mechanicznie. |
TYP GA Z NIKA |
34-DCHD-18 |
POMPA PALIWA |
Przeponowa, napedzana mimosrodem walu rozrzadu przez popychacz. |
FILTR POWIETRZA |
Suchy z wymiennym papierowym wkladem filtrujacym |
SMAROWANIE |
Cisnieniowo-Rozbryzgowe |
POMPA OLEJU |
Zebata z zaworem przelewowym regulujacym cisnienie oleju, umieszczona w misce olejowej. |
MAKSYMALNE CI S NIENIE OLEJU |
0,42-0,66 MPa |
PREDKO SC MAKSYMALNA |
ok. 155km/h. |
UWAGI: W silniku tym wprowadzono nastepujace innowacje:
- Poglebione wyciecia dla zaworów ssacych kazdego tloka
- Glowica obnizona o 0,5mm.
- Sprezyny zaworów selekcjonowane z dwoma podkladkami
- Zawory ssace polerowane miejsca przejscia z grzybka w trzonek
- Przewody ssace polerowane korygowane przy gazniku i glowicy
Wersja ta jest aktualnie dostepna na rynkach swiatowych.Charakteryzuje ja oznaczenie ME przy znaczku 125p , oraz 5-cio biegowa skrzynia biegów. Cena silnika wraz z karoseria wacha sie w granicach od 1.000zl do 3.500zl. |
|
|
|
|
|