Strona Główna/Budowa
 
 
 
 
 
Rozmieszczenie podstawowych mechanizmów samochodu

Schemat

1-chlodnica, 2-akumulator, 3-filtr powietrza, 4-silnik, 5-tlumik wydechu, 6-wlew paliwa, 7-zbiornik paliwa, 8-resor piórowy, 9-tylny most, 10-waly napedowe, 11-skrzynka biegów, 12-hamulec tarczowy, 13-sprezyna srubowa, 14-wachacz kola, 15-drazek reakcyjny

Podwozie

Wal napedowy - dwuczesciowy, z lozyskiem posrednim kulkowym zakrytym (z podpora elastyczna) w koncu walu przedniego, przedni wal z przegubem elastycznym przy skrzynce biegów, z dwoma przegubami krzyzakowymi na wale tylnym.

Przekladnia glówna - hipoidalna

Zawieszenie przednie - niezalezne, na podwójnych wahaczach poprzecznych nierównej dlugosci, spezynach srubowych  wspólosiowych z nimi amortyzatorach hydraulicznych teleskopowych dwustronnego dzialania, ze stabilizatorem poprzecznym pretowym.

Zawieszenie tylne - zalezne, sztywny most na dwóch resorach wzdluznych, z dwoma wzdluznymi drazkami reakcyjnymi i dwoma amortyzatorami hydraulicznymi teleskopowymi dwustronnego dzialania.

Uklad hamulcowy - hydrauliczny, dwuobwodowy, ze wspomaganiem podcisnieniowym.

Hamulce kól przednich - tarczowe, z zaciskiem plywajacym.

Hamulce kól tylnich - tarczowe, z zaciskiem plywajacym.

Pojemnosc zbiornika paliwa - 45 litrów

 

 
     
 
 
 
     
     
 
 
 
       
 
 
 
       
   
Webmaster;Łukasz